МІКРОМАРКЕТИ: НОВА ХВИЛЯ ІННОВАЦІЙ У СВІТІ РИТЕЙЛУ
У сучасному світі, коли ритм життя стрімко прискорюється, з’являється тенденція до мінімізації часу, витраченого на рутинні справи. Ми бажаємо отримати товар або послугу тут і зараз, а не витрачати час і енергію на поїздки до закладів далеко від дому або офісу. Зростає кількість клієнтів, які віддають перевагу кафе чи супермаркетам поруч зі своїм місцем проживання, тому ритейлери прагнуть бути ближчими до користувачів. Та чи вигідно відкривати магазин в кожному будинку чи офісі? Так, якщо цей магазин працює без касира! Саме тут на арені з’являються мікромаркети — автономні магазини, які функціонують без постійного залучення персоналу завдяки штучному інтелекту та спрямовані на максимально ефективне задоволення потреб сучасних покупців.
Основні ознаки мікромаркету — автономність та компактність.
Однією з ключових переваг мікромаркетів для клієнтів є можливість покупки товарів без потреби стояти в черзі чи витрачати час на очікування обслуговування. Клієнти все роблять самостійно: обирають продукти та здійснюють оплату. Це значно прискорює процес покупки, робить його зручнішим і сприяє покращенню купівельного досвіду. А також збільшує швидкість обігу товарів. Автономність досягається завдяки використанню сучасних технологій — системи розпізнавання товарів, машинного навчання, смарт-камери, сенсорів та ін. Такий підхід дозволяє забезпечити швидку та зручну покупку необхідного товару, особливо в умовах, коли час обмежений.
Компактність мікромаркетів є безсумнівною перевагою, оскільки їх невеликі розміри ідеально підходять для оптимального використання обмеженої площі. Це надзвичайно важливо, особливо в місцях з високим потоком людей, де відкриття класичного магазину (навіть найменшого) є неможливим. А компактний мікромаркет можна розмістити практично будь-де: в офісних приміщеннях, освітніх і спортивних закладах, готелях, лікарнях, житлових комплексах, аеропортах, на залізничних станціях — словом, всюди, де клієнти потребують сучасного довершеного купівельного сервісу.
Мікромаркети можуть пропонувати найрізноманітніший асортимент товарів: від снеків, напоїв та кондитерських виробів до свіжих фруктів, овочів та готових страв. Також вони часто обладнані кавовими автоматами, що дозволяє клієнтам насолоджуватися свіжозвареною кавою або іншими гарячими напоями в доповнення до улюблених снеків. Водночас на ринку з’явилося нове, сучасне та дуже потрібне рішення — обладнання мікромаркетів модулем поштового термінала, де клієнти можуть відправляти та отримувати свої посилки. Таке різноманіття послуг робить мікромаркети незамінними для задоволення найрізноманітніших потреб споживачів.
Тож чому мікромаркети?
Ці сучасні торговельні точки працюють цілодобово, без постійного залучення персоналу. А отже, ритейлер завжди онлайн для своїх клієнтів — рано вранці, вночі, у вихідні та святкові дні!
Мікромаркети працюють за допомогою штучного інтелекту. Технологія використовується, зокрема, для оптимізації торговельних операцій та полегшення взаємодії з клієнтами. ШІ може включати алгоритми машинного навчання для прогнозування попиту та управління запасами, системи комп’ютерного зорового сприйняття для моніторингу руху товарів, а також голосові асистенти для відповідей на запитання покупців.
А ще, мікромаркети потребують менше простору порівняно з великими супермаркетами та гіпермаркетами, що дозволяє заощадити на оренді та комунальних послугах. Щобільше, вони можуть обслуговуватися меншою кількістю персоналу, що допомагає знизити витрати на заробітні плати.
Modern Expo завжди на крок попереду.
CONVENIQ від Modern Expo — Ваш ідеальний мікромаркет.