Лінійка обладнання SYSTEM 2.0 GREORA (Fruits & Vegetables) – це простір, де створюються позитивні емоції та враження для відвідувачів, де реалізується активна взаємодія з ними. Простір, що залучає покупця, пробуджує його архетипний досвід пошуку найсвіжіших та найкрасивіших фруктів і овочів, перетворює покупця на шукача, мандруючого поміж торгових рядів, обираючи найкращі продукти.
GREORA — більше ніж звичайне обладнання, яке складається з 5-ти основних типів модулів: STAIRS, STOREY, PLATEAU, TRAPEZ, BOX та широкого асортименту додаткових аксесуарів. Вона втілює атмосферу природних просторів — садів та парків. Пропонує різноманітні поєднання, що нагадують колорит відкритих ринків. Моделює безліч інших настроїв для захоплюючих покупок, для спілкування та обміну досвідом. Ефектний дизайн, модульність, простота трансформації, продумана каскадна презентація GREORA дозволяють втілювати найсміливіші ідеї, демонструючи товар, одночасно залучати, навчати і зацікавлювати покупця.
GREORA випромінює оптимізм. Змінює уявлення про багатофункціональний магазин. Відкриває нові можливості для вашого успіху.
Особливості лінійки обладнання GREORA (Fruits & Vegetables)
- Варіативність – широка застосовність для різних цілей
- Pop-up рішення – невелика мобільна точка, де виставлена продукція пекарні
- Каскадна презентація – дає змогу одночасно представляти кілька видів продукції
- Модульний дизайн – можливість швидкого складання різноманітних конструкцій, що можуть бути застосовані до умов розміщення та призначення
- Просте переналаштування – це можливість легко змінювати компонування, зовнішній вигляд або параметри конструкції без складних технічних маніпуляцій
- Можливості для крос – продажів додаткових товарів разом з основною продукцією
- Звуковий супровід – можливий звуковий супровід стосовно якості та користі пропонуємих товарів
- Легка конструкція – невелика вага, що забезпечує мобільність конструкції
- Набір аксесуарів для кастомізації презентації – різноманітність аксесуарів для трансформації конструкції залежно від поточних вимог
- Автентичні кольори як концептуальний стандарт – використання певних кольорів дає змогу забезпечити впізнаваність продукції
- Антибактеріальне покриття за запитом – за бажанням клієнтів проводиться додаткове антибактеріальне покриття
- Для закритих приміщень – з огляду на легкість використовуваних матеріалів
Базова конфігурація nрьох рівневого стелажу STOREY
- Багаторівнева експозиція
- Різні типи полиць (решіткові, металеві, перфоровані)
- Мобільний або стаціонарний
- Пристінний стелаж або гондола
- Рекламні панелі
- Ящики з фанери
Використані матеріали
- Металева квадратна труба
- Металеві листи
- Дріт