Рішення для
сучасного ритейлу
Рішення для
сучасного ритейлу
Головна » Гарантія та сервіс

Гарантія та сервіс

Компанія Агромакс-Альянс надає один рік гарантії на все обладнання з моменту покупки. Ремонт професійного обладнання вітчизняного виробництва здійснюється оперативно, оскільки всі необхідні запчастини зазвичай є в наявності. Для імпортного обладнання ремонт може тривати від кількох днів до кількох тижнів через можливу відсутність деяких комплектуючих. Найбільш затребувані запчастини ми завжди намагаємося мати на складі.
Ремонт і сервісне обслуговування проводяться переважно на місці, особливо це стосується великогабаритного обладнання. Майстер виїжджає до клієнта, діагностує проблему. Якщо поломка спричинена заводським браком, наша компанія повністю покриває витрати на ремонт. У разі несправностей, що виникли через некоректну експлуатацію, витрати на ремонт та запчастини несе покупець. Якщо проблему не можна вирішити на місці, обладнання транспортується до нашого сервісного центру.

Умови гарантії

  • Протягом гарантійного терміну ремонт обладнання при виявленні заводського браку здійснюється безкоштовно
  • Налаштування, заміна чи встановлення деталей проводяться лише спеціалістами компанії-постачальника
  • Гарантія не поширюється на скло, замки, кріплення, ущільнювачі, лакофарбове покриття, лампи та витратні матеріали
  • Гарантія не включає профілактичне обслуговування (техогляд, очищення, змащення, регулювання, тощо)
  • Покупець за власний кошт проводить технічне та профілактичне обслуговування агрегатів у визначені виробником терміни
  • Для збереження гарантії, обслуговування має здійснювати лише сертифікований персонал обслуговуючої компанії, а профілактичні огляди повинні проводитися щонайменше раз на два місяці

Гарантія припиняється у випадках

  • Пошкодження обладнання через неправильну експлуатацію, зберігання або транспортування
  • Недотримання інструкції з використання (перевантаження, невідповідне застосування)
  • Виявлення в електромагнітних деталях слідів рідини, пилу, комах, а також пошкоджень, спричинених ними
  • Поломок, спричинених стихійними лихами (пожежа, повінь, тощо)
  • Самостійного ремонту або втручання сторонніх осіб

Післягарантійне обслуговування

  • Після закінчення гарантійного терміну клієнти можуть звернутися до нас за сервісним обслуговуванням. Кваліфіковані спеціалісти проведуть виїзний ремонт та вирішать будь-які проблеми, а витрати на ремонт повністю покриває покупець. Ми здійснюємо ремонт холодильного, теплового та електромеханічного обладнання
  • Окрім цього, ми пропонуємо послуги з підключення та встановлення техніки, включаючи монтаж холодильних камер та систем холодопостачання. Співпраця з нами – це зручність та надійність