Час виготовлення обладнання залежатиме від типу та кількості потрібного обладнання. У нас є типові позиції, які вже виготовлені та чекають відвантаження. Також ми маємо різні одиниці товарів на складі.
Загалом термін виробництва заводі зазвичай займає від 2-х до 4-х тижнів. Але якщо це великий обсяг замовлення - тоді максимум 6 тижнів.
Необхідна інформація про товар для швидкого виготовлення замовлення.
Ми повинні знати точні розміри (висота, ширина, довжина); кількість необхідного обладнання; який матеріал ви віддаєте перевагу, яке має бути покриття (оцинкований або пофарбований метал), важливо знати яке планується навантаження і що зберігатиметься на полицях. Також важливим є майбутнє місце знаходження обладнання. І звичайно, на які терміни по виготовленню ви орієнтуєтеся, щоб підібрати необхідне обладнання вчасно!
Які вимоги висуваються до приміщення та розміщення стелажного обладнання?
Стелажними називають такі конструкції як: складські, палетні, консольні стелажі, мезоніни, стелажі Drive-in.
Вимоги для великих приміщень (складів):
Забезпечити обстеження стану приміщення щодо готовності до монтажу;
Для безпечної експлуатації товару необхідно забезпечити покриття для підлоги відповідно до положення параграфа 8, ГОСТ 16140-77;
Для початку проведення монтажних робіт необхідно забезпечити подачу електроенергії та освітлення для можливості підключення монтажного інструменту.
Яка система кріплення стелажу?
Це залежатиме від типу стелажу. Рамні стелажі мають підп'ятники, вони служать для розподілу навантаження на поверхню підлоги, а також кріплення стелажу до підлоги анкерами. Поличні стелажі можна закріпити до стіни, між собою або за допомогою стяжок закріпити паралельні ряди.
Яким чином здійснюєте доставку?
Доставка здійснюється по всій Україні. У межах Дніпропетровської області та міста Дніпро ми здійснюємо доставку транспортним засобом компанії. В інші області доставка відбувається із залученням спеціалізованих компаній-перевізників, таких як: Нова Пошта та Делівері, а також у нас є послуга "супутній вантаж".
Яку гарантію на обладнання ви надаєте?
Звісно, терміни гарантії залежить від типу товару. Загалом гарантія сподівається від 1 до 5 років. На стелажне та торгове обладнання – 1-2 роки.
Чи є можливість побачити обладнання, на власні очі?
Без проблем! Наша компанія має власний виставковий зал, де ви зможете наживо подивитися зразки обладнання, а також ми організуємо екскурсію на завод виробник - Modern Expo, де ви зможете ознайомитися з усім обладнанням особисто, а також поспостерігати за самим процесом виробництва, і переконатися у високій якості даного продукту.
Також за потреби можемо організувати показ нашої готової продукції у наших клієнтів: від складських до торгових мереж.
Чи є у вас підтвердження якості цієї продукції?
Вся наша продукція є сертифікованою органом сертифікації метало- та деревообробного обладнання та продукції машинобудування та систем якості НТУУ "КПІ ім. Сікорського", затвердженим наказом Держспоживстандарту України №28 від 01.02.2005р. Також щорічно ми проводимо добровільну сертифікацію якості збірно-розбірних металевих стелажів, які виготовляються відповідно до ТУ У 25.1-35772401-001:2017.
Якою є процедура оплати за товар?
Наша компанія може запропонувати вам безліч форм оплати. Вам лише залишиться вибрати найкращу та найзручнішу для вас!
Чи здійснюєте ви монтаж обладнання?
Звісно! Компанія Agromax Alliance спеціалізується на реалізації проєктів "під ключ". Тому монтажні роботи є завершальним етапом нашої співпраці із клієнтами. Наша компанія має власну монтажну бригаду фахівців, які швидко та якісно зберуть все обладнання для Вас!
Колірна гама стелажів є стандартною, чи можна підібрати будь-який колір?
Ви можете вибрати колір самостійно. Вартість цієї послуги варіюється від 3 до 15% залежно від типу виробу, а також від відтінку.