Час виготовлення обладнання залежить від типу та кількості потрібного обладнання. У нас є стандартні позиції, які вже виготовлені та чекають відвантаження. Також ми маємо різні одиниці товарів на складі.
Загалом термін виробництва на заводі зазвичай займає від 2-х до 4-х тижнів. Але якщо це великий обсяг замовлення - це потребує додаткового узгодження термінів виробництва .
Яка інформація необхідна про товар для швидкого виготовлення замовлення?
Ми повинні знати точні розміри (висота, ширина, довжина), кількість необхідного обладнання, якому матеріалу Ви віддаєте перевагу, яке має бути покриття (оцинкований або пофарбований метал), важливо знати яке планується навантаження і що зберігатиметься на полицях. Також важливим є майбутнє місце знаходження обладнання. І звичайно, на які терміни по виготовленню Ви розраховуєте, щоб підібрати необхідне обладнання вчасно!
Які вимоги висуваються до приміщення та розміщення стелажного обладнання?
Стелажним обладнанням називають наступні конструкції: торгові стелажі, складські стелажі, палетні, консольні, мезонінні стелажі. Вимоги для великих приміщень (складів): забезпечити обстеження стану приміщення, щодо готовності проведення монтажних робіт. Для безпечної експлуатації стелажного обладнання необхідно забезпечити покриття для підлоги, відповідно до існуючих норм. До початку проведення монтажних робіт необхідно забезпечити подачу електроенергії та освітлення для можливості підключення монтажного інструменту.
Яка система кріплення стелажу?
Це буде залежати від типу стелажу. Рамні стелажі мають підп'ятники, вони служать для розподілу навантаження на поверхню підлоги, а також для кріплення стелажу до підлоги анкерами. Поличні стелажі можна закріпити до стіни, або між собою.
Яким чином здійснюєте доставку?
Доставка здійснюється по всій Україні. У межах Запорізької та Дніпропетровської областей ми здійснюємо доставку транспортним засобом компанії. В інші області доставка відбувається із залученням спеціалізованих компаній-перевізників, таких як: Нова Пошта та Делівері, а також у нас є послуга "попутний вантаж".
Яку гарантію на обладнання ви надаєте?
Звісно, терміни гарантії залежить від типу обладнання. Загалом термін гарантії на стелажне та холодильне обладнання коливається від 1 до 2 років.
Чи є можливість побачити обладнання на власні очі?
Без проблем! Наша компанія має власний виставковий зал, де Ви зможете наживо подивитися зразки обладнання. Також ми організуємо екскурсію на завод-виробник Modern Expo, де Ви зможете ознайомитися з усім обладнанням особисто, а також поспостерігати за самим процесом виробництва і переконатися у високій якості нашого торгового обладнання. Також, за потреби, ми можемо організувати показ всього асортименту обладнання у наших клієнтів - відомих торгових мереж.
Чи є у вас підтвердження якості цієї продукції?
Вся продукція від Modern Expo сертифікована за стандартами безпеки та якості EN та FEM. Під час розробки та виробництва наших продуктів запроваджені суворі процеси контролю якості, контролю сировини та аудиту постачальників. Система управління якістю – сертифікована ISO 9001. Кліматична лабораторія - сертифікована ISO 17025.
Якою є процедура оплати за товар?
Наша компанія може запропонувати Вам декілька способів оплати. Вам лише залишиться вибрати найкращій та найзручніший для Вас!
Чи здійснюєте ви монтаж обладнання?
Звісно! Компанія Агромакс-Альянс спеціалізується на реалізації проєктів "магазин під ключ". Тому монтажні роботи є завершальним етапом нашої співпраці із клієнтами. Наша компанія має кваліфікованих фахівців з монтажу, які швидко та якісно змонтують все обладнання у Вашому магазині.
Колірна гама стелажів є стандартною, чи можна підібрати будь-який колір?
У нас існують стандартні кольори продукції, але Ви можете вибрати колір і самостійно. Вартість цієї послуги варіюється від 3 до 15%, залежно від типу виробу, а також від відтінку.